Monday, December 28, 2009

kisahnya bersama seorang bergelar sahabat ,.!

saya ada kawan . dia baik sangat . kawankawan saya memaang baik ,.!
saya dengan dea berbeza umur . tapi kami rapat juga .
yeye ! saya ingat , sebab rakan muda .!
kisahnya bermula apabila saya pergi kem arp tuh .
sejak tuh kami jadi rapat . saya tak kesah pon apa orang cakap .!!
dia bangsa lain ke ? macam lembut ke ??
eh , tak kesahh lah semua tuh !! serius punya taw .
dengan bangga saya panggil nama dea steven (:


tah tetiba nak bercerita pasal dia nih . tapi serius dea baik sangat dengan sya nih doe !
sempena krismas dea jemputlah dtg rumah dea tadi .
then saya datang dengan anaz ,
wahhh ! meriahh . ramai giler orang .
majority melayu taw kawan kawan dea .,
kan saya cakap dea baek , sebab tuh ramai orang nak kawan gan dea (:
anyway thnks sgt2 sebab jemput saya dengan anaz ek . ?
tapi sorry tak dapat lepak lama sebab tgh keje .
mungkin kita tak dapat jumpa lagi , ye lah kau kan dah habis sekolah .
tapi our friendship kita selalu terpahat di hati (:
so itu jelah .
selamat hari krismas to u =)

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)