Saturday, December 19, 2009

whine up ,, blabla . bising jugakk lah !

bila sya tengah agak busy layan customer then suddenly my fon bunyi .
dalam hati cakap "sapa lah mesej aku nih , kacau betol lahh ! "
bila dah bukak inbox rupanya cik zulaikha , .
sorry cik kecikkk , heee (:
dea cakap next year kita satu kelas !
then time tuh jugaklah saya senyum sampai ke telinga then tinggalkan customer yg tengah di 'serve' olehkuh.
HAHHA , saya memang suka buat kerja ikot kepala sendiri .....
next year same class dgn kawan kawan yg memang gilaks2 .
yeahh , i really rinduu tengok muka muka korang semua except someone .....
totally dea change kot . ya ! untuk saya lah ,!
tapii aku tak kesah dan tak pernah nak kesahhh !
hak kau , dan seingat hangat kat kepala hotak nih la kan kita tak bertegur dah kan sejak tuh dan sampailah kini .......


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)