Sunday, December 27, 2009

bertemakan warna biru ,.!






biru ? cantik kann ? nice . nampak lembut gitu ...*aku yg over lebih , hAHHA
this post special aku buat untuk korang berdua ,
syamir dan jue ,.!
tahniah , tahniah , tahniah ,..! anda telah bergelar suami isteri .
wahhh , bestnya . HAHHA * aku yg sedang teringin duduk atas pelamin tuh doe (:
okok . lupakan hasrat aku tuh .
macam tak sangka sebenarnya kau da kahwin , umur kita sebaya .
tapi tak apa . aku tetapkan doakan yg terbaik untuk kau semoga kekal hingga ke anak cucu .
eh eh , tak tak .! semoga kekal hingga ke akhir hayat (:
*baru lama . takot t sampai cucu tak besama pulak . heeheh
ermm apalagi ek ?? huh !
thnks alot sebab sudi invited aku dtg kenduri kau nih .
ucapan terakhir dr hati yg tulus dan ikhlas

SELAMAT PENGANTIN BARU
&&
selamat berumah tangga

syamir && jue <<3>


p/s : syamir && jue yg sebelah kanan tuh taw . yg tak pakai tudung ,.!
yg pakai tudung tuh kakak kepada syamir . dorang bersanding sekali .


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)