Sunday, December 20, 2009

saya punya sayang <<3 !

kepada cik siti nora shikin ,
aku rindu kau jugakk doe , ily 2 imy 2 ,.!
ouh , pasal name aku tuh , sampai hati kau tesalah eja .
eh, tak boleh dimaafkan . -,-
cehh , gurau jer . HAHA

aku dah jadi followers kau punya lama kau baru tahulahhh .
eh , memang tak patut ,...
tapii tak pe , akhirnya kau tahu jugakkk , hee (:

FYI aku sehat sahaja .
dea memang sayang aku doe .!
hhehe . kau pulakkk >?

then sememangnyer rugi besar kau pindahh .
kalau tak mesti kita same class kan kan ??
but even kau dah pindah aku still ingat kau .
ur is my bestfriend dear , (:

err , act aku memang da tahu dah aku memang sahabat yg terbaekk !
HAHHAH . *perasan lebih sikit .!
dan pasal kita jumpa tuh .
ok sahaja . aku dah lama tak ketemu kau ..
weyhh , rinduu gilerrr ,.!

so see u nanti dear .,
salam rindu dari nurie special untuk kau . (:


p/s : aku nak post coment kat blog kau tapi tak dapat .
so aku reply macam nih jugaklah ekkk >? hehe (:
miss u giler lah kawan ,.!

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)