Tuesday, December 1, 2009

ayat ayat itu , kata kata itu ....

tired , penat , letih dann yang semaksud dengannya ...
seterusnya mendorong kepada perasaan malas nak mengupdate blog aku yang cantik melecun nih , hHAHHA
ok , done ! (:

berat mata memandang , berat lagi tangan untuk menaip . *peribahasa yg tidak tertera dimana kamus ,jangan tiru menatang nih , (: !
well , aku kan manusia busy kononnyer ,.
ok aku suka cakap aku busy sebab tuh jer ayat paling terbaek kot aku boleh bagi , haha
*maaf , tiada kena mengena dengan yang dah pening , pengsan , koma , meninggal && sakit otak erkk ? ;
so diharapkan anda tidak menyibukkan diri bertanya sebab dan mengapa (: ,.!

...............................................................................................................................................................................

tiada kata untuk diluahkan
tiada ayat untuk dibicarakan


mungkin buat masa sekarang .>
rasanya begitulah .

salam rindu dari saya ,
nurie (:

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)