Wednesday, December 9, 2009

sahabat , friends tuh apa ??

semalam aku agak sedikit terkilan dengar the cerita sebenar pasal budak tuh ,
aku rasa macam nak jumpa dea bagi penyepak maut , ok ini betul ~!
so sebab reason nih lah aku bangun pagi2 semata mata nak cerita kisah sahabat itu !

well , kamu kamu kaw tak kisah siapa kan , tapi tetap tertuju pada diri kau yang suka mereka cerita .
ini khas untuk kau , tapi aku tahu kau tak pernah baca benda nih sebab kau bukannya tahu pon aku ada blog
plus ms ....errr rasanya lah kan (:
so khas untuk kau erkkkk !!!!
untuk itu terke;uarlah kata kata kau dan aku .

aku tak paham dan tak pernah nak paham ,
kawan jenis apalah kau nih !??
sahabat tuh bagi kau apa ?
apa kau ingat bila gaduh jer teros tak boleh berbaek ??
apa kau ingat bila gaduh jer teros cerita kalau bleh pada semua orang tentang aku ??
apa kau ingat bila gaduh jer teros timbul cerita yg satu pon tak betol pasal aku ??
apa kau ingat bila gado jer secara automatik aku jadi mush terbesar kau ??
apa kau ingat bila gado jer erti sahabat itu kau lupa demi membalas dendam pada aku ??

seribu tanda tanya kenapa kau sanggup buat aku macam nih ?
pernah tak kau dengar aku memburukkan nama kau kat semua orang ?
pernah tak aku cerita pasal kau macam ni macam tuh ?
weyhhh , TAK PERNAH LAHHHH !
sedangkan kauuuuuuu ?
kau cerita kat dorank yg aku ni macam ni macam tu ,
kau reka cerita cerita fiksyen nak jatuhkan maruah aku demi memuaskan diri kau .!
pernah kau fikir aku ??? !
tak pernahhhh ! kau ni jahat mengalahkan iblis ,
eh takkk . sama macam iblis !!!
amekk kau , kena gan aku .

layakkah kau ni digelar sahabat ?
layakkah kau ni ada kawan ?
aku rasa TAKKK ! TAKK !
kau tak layak ada kawan langsung !

bagi aku kau bukan lagi kawan aku !!
aku benci kau !
kau hina aku , kau jatuhkan maruah aku !
kau cerita pada orang2 tentang diri aku yg tak betol ?
kenapa ??
kau jeles ke ???
aku tak paham , kenapa mesti jeles ??
aku tak de yg istimewa pon !!!

hurmmm , mungkin itu sikap kau kan ?
maaf aku cakap sebab aku menyesal pernah kenal dengan kau !!

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)