Friday, December 25, 2009

friend request tuh ..??

macam biasa aku suka nak sign kat ms .
rindu katanya . hee (:
then dapatlah kawan baru . yeahhh , suka suka suka ,.!
saya suka berkawan , *ckp dengan penuh rasa bangga .
and seorang aku tuh memang buat aku tertarik .
i like it . eh tak tahulah kenapa ...
so aku bukak profile dea then ,.. i found something yg interesting

nafsu mengatakan wanita cantik atas dasar rupanya,
akal mengatakan wanita cantik atas dasr ilmu dan kepandaiannya,
dan
hati mengatakan wanita cantik atas dasar akhlaknya .

agak berulang ulang kali kot aku baca benda nih .
bukan sebab tak paham tapii tah la .
aku suka dan satu lagi nih ,

jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya , sebab kelokan parasnya dapat menyesatkan ,
jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerana kekayaan akan musnah ,
tertariklah kepada seseorang yg dapat membuatmu tersenyum.,
kerana hanya senyum dapat membuat hari hari yg gelap menjadi cerah .

act ada lagi tapi 2 nih je yg aku berkenan sangat nak letak kat sini ,
so to seorang aku alias muhammad izzudin ,
sorry yer ., saya copy benda nih tak inform kat awak . hehe (:




.

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)