Saturday, December 19, 2009

pusing sana pusing sini pas tuh belek belek fon......

my eyes nih rasa macam tak boleh nak terpejam .
nak terbukak jugakkk !
adehhh , suda lah rasa penat .,
then segala macam lah dicuba nak melelapkan mata nih ,,

but hampehh jugakkk !,,
andd my fikiran teringatkan kisah kisah lampau , *ayat nak power jugak tuh .
macam tak percaya pulak kan , spm is just around the corner ..
FAKTA , saya akan menjadi calon SPM !!
'eh , bosan pulak ingat benda nih . dah tak nak pikir lagi .>
,' kata kata yg terkeluar secara sedar ,!
then meneroskan hajat ingat kisah lama i bukak lah image didalam fon yg agak lama tak di'check' .
anddd ...






ni lah hasilnya !!
demi nak tunjuk muka chumil nih saya bangun cepat2 then onlinelah . hee
tengok tengok betapa comelnye muka doranggg !
gilerr chumil kan kan kan ?? geramnye...,!
ouh , this picture saya dapat dari cik nas . * panggilan mereka untk anas , heheh !
that time anas yg mengarahkan mereka buat muka geramm !
ouh he likes nak soh anak buah dea buat muka macam macam ~ hhehe rasanyalah .,
FYI saya suka gila gila gila nak tengok picture nih ,
tapi saya tak jadi gila lagi lah ekk ..! hehe

dan sekarang masa untuk kembali ke bilik tidur dan bermimpi mimpi yg indah !,.
so good night everybody ,
salam december dari saya ..
nurie (:

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)