Monday, January 4, 2010

pagi itu hujan .....

pagi itu aku bangun dengan semangat nak pergi sekolah kononnya ..
ye aku masih ingat pagi tuh jam tepat menunjukkan 5.15 minit pagi ,
dengan mata yg macam dah tak nak terbukak tapi dipaksakan jugak aku bangun
dan mendengar renyaian air hujan itu turun membasahi bumi .!
arghhh ! dah lah first day sekolah , hujan pulak tuh . sememangnya menghilangkan mood .!
weyh , sejuk tahu tak nak mandi , dah lah nak jalan pergi bus stop tuh jauh jugak kot .
eh ,jauh sikit . ermm tah la -,-
but my mum always jadi penyelamat , heehe !
payunglah , apalagi nak guna bila hujan kan ? HAHA

then datang sekolah macam segan kot , donno why .?
sepatutnya rasa excited ni tak . pelik pelik je aku ni kan ...
aku rasa macam segan pulak nak pakai baru2 ni even tahu semua orang pakai baru baru lagi .
ishhhh ! kadang benda2 pelik ni jugak yg aku pikir (:
first day sekolah tak ada yg istimewa , lebih pada boring kot ..!
rasa macam last day sekolah sebab cikgu tak masuk kelas pon .
so we just lepak2 then sembang2 kosong .
ya , pelajar 5 science 4 nih memang suka bertalking2 (:
then sampai pn eng dah cakap banyak kali yg our class nih paling bising <(:!
ouh lupa lupa , guru class tak bertukar pon .
orang yg sama jer lah , entah tak tahu nak gambarkan perasaan nih suka atau tak ??
cuma senyum je lah . (:
so itu jelah ........



No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)