Saturday, January 23, 2010

the latihan larian jalan di jalan jalan raya ,,,

dengan semangatnya aku bangun pagi2 tuh .
ahakss , semangat nak lari ( padahal latihan jerk ) !
so kami dah merancang untuk jalan sama2 that day . so hari ini lah kan .,,
like always kami suka laughing2 . kami memang sehati dan sejiwa ..!
biasalah kan if mula2 start tuh mesti ada lah makhluk2 Tuhan yg paling seksi menjerit masa nak lari tuh
entah apa yg di'excited'kannya ? , so apa lagi .. join lahh HAHHA
rasa macam kelakar kot .
well that time jugak cik eyza nih membawa kamera nikon kesayangannyer tuh .
sememangnya tak lengkap tanpa gambar2 cun kami kami nih kan ( pperasan ckit ) (:
mula2 kami jalan sama sama . but the pertengahan jalan .
cik nurie nih dah lari depan2 dulu . tinggalkan dorang kat belakang . hahha
act aku nak cepat sampai sekolah . weyhh , gilaa penat ..
baru latihan nanti betol2 punya tak tahulah kan ??...berserah jerk .!
ouh ya .. dorang nih igtkan aku sebenarnya dah kena tinggal kat belakang ..,
rupanya aku yg tinggalkan dorang . masa dengar cerita nih aku gelak lah . hahah


andd the saat yg memang besttlah ..
Pn . Rohani ada buat game . khusus untuk pelajar pagi .
yer nih group gurl sahaja . lelaki pergi belakang tapak perhimpunan .!
our group semua dari sama class accept amalina andd tayashini kalau tak salah (:
cikgu mengarahkan group harus berbilang kaum .,
1 Malaysialah katakan ..
and the aktiviti sgt fun gila lah ! memang happening .
hadiah pulak duit . kami berjaya dapat RM11 je
tapi ok kan daripada tak dapat ,,..!
opsss , lupa nak kenalkan pulakkk ...
name group kita oarng nih W O R L D ,.! gempak takkk ? heheh
ermm apalagi ek nurie . aiyaaa , cepatlahhh !....
itu saja kot ..ok dah habis .

the picca saya upload kemudian erkk ?
sebab benda tuh ada kat cik eyza . so tunggulahhh later ye .
wassalam (:

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)