Saturday, January 9, 2010

sorry ??

hallo ,
aku rasa agak penat kot bangun pagi hari nih ,
i donno why , maby sebab sekolah 5 hari tuh buat penat kot >?....
but nevermine .
aku bukannya org yg sukar nak maafkan orang lain but to that minah .
ok , dea memang layak untuk gelaran tuh act ,!
sudenlly i dapat mecej dari dea say sorry . katanya...

askum ,
ak nk minx maaf kat ko kalo ak bnyk wat salah kat ko slama nie ,
n terpulang kat ko r nak maafkan ak kew x ?
ak tak nak tanggung dosa
kita kan umat islam ,tambah2 lagi kita nk spm .
k..BYE -


WTF ? senang2 dea jatuhkan maruah ak then text aku cakap benda nih ?
yg lagi tak boleh blah tuh part dea cakap aku tak nak tanggung dosa , kita kan umat islam . then kita spm !!
sangat easy giler minah tuh cakap macam tuh after apa yg dea buat ..
now , aku rasa macam nak cekik2 je dea tuh , erghhhhh !!! -,-
masa dea sebarkan fitnah pasal aku tak ingat pulak pada dosa !!
know what ?
kau tuh tak layak pon digelar sahabat oleh sesiapa pon dalam dunia .
sebab kau kawan makan kawan . kau tikam belakang kawan kau sendiri !!
cerminlah diri anda sendiri dekat cermin sebesar besar alam nih ngekkk ,.!
erghhh...........


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)