Thursday, January 28, 2010

but why ?,

ini nurie ,.! and ....
sometimes rasa macam . apesal susah sangat nak cakap benda alah nih , hishh2..
entah ! ok itu paling tepat . for now ..., mungkin ?.
zaman dulu2 dengan bangga aku akan cakap kat semua .
dia best segala bestfriend aku ,.!
means paling memahami , sekepala . sehala lah senang cerita .,
lepas tu masa berlalu dengan segala kepantasannye yg ada .
dia dah tak ada .,
tak ada dah pergi jauh ,
jauh dari dulu .
tinggallah aku !,

i have a friends . sekarang !
itu betul lah . tapi entah ,.!
lihat sekali lagi benda nih datang .,
ak da buang jauh2 pon degil jugakk .
ergghh ! berhenti . stop . pergi jauh ,.!

aku jeles .cemburu . apa lagi ?
i can't stop it ..
tak boleh lah ! paham tak ?
boleh mintak permintaan tak .
yg boleh ditunaikan mksud aku ,.
macam cerita doraemon tuh ,.!

pada hujungnya . tetap aku !
apa lagi aku nak ? ok nak dia !
dia memang secara dah memang sah dengan aku .
tapi nak lebih .
a person that can dengar segala benda yg aku nak cerita ,
boyfie cerita lain lah ..

but who ?
ok . dah benyak cekadak aku dah .
stop it nurie .,!
bumi nih berputar , masa tuh berjalan ...


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)