Friday, January 29, 2010

200% mengong punya orang ,.!

special punyer post khas aku bagi untuk kau .!
well , aku suka . sbb aku punya blog kan ,
plus aku langsung tak suka kau .
paham tak ?
aku tak suka kau . dan takkan pernah .!
jelass . !
aku harap lah kau baca blog aku nih..amin...,
aku nakks sangat .
teramat punya sangat ,.
nak tau tak . apa pasal aku tak suka ?
huh . aku tak suka tgk muka , gaya dan apa2 je la pasal kau .
opss . lupa nak cakap nama ,
ha nih nama kau .
AFIQ !!
classmate yg termengong ,.!
ye lahh ..giant mini markett ! haha
ok . stop. tak sambung lagi , HAHHHAHHAH ....
dengar sini erk wahai afiq yg terbajet kacak tuh . padahal seribukali tak ..!
kau tuh jangan berlagak bgus boleh tak ?
jangan nak berlagak kau tuh pandai . ok, padahal takkk ,.!
weyhh . tak lah !
sedarlah . keseluruhannya tak suka kau ! tak suka !
cerita nak gebang jerk !. tapi tak kemana .
aiyyaa . kau nih memang dah super punya super mengong .!

ok . puas hati aku !
terluah jugak pasal kau nih .
eh , tapi aku da cukup baik ,...
tak cakap bukan2 dah . tw
nih cuma sikit je .,
baru intro gitulah .
so dah selesai . ~~~~ (:
padan muka kau . wekkk ,!


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)