Saturday, February 6, 2010

something to says ,...

dear bloggie ,
i hope that i can be like others ,
i really mean it ..
it's hard to say . tak tahu nak describe macam mana .
can someone help me . keluar dr benda yg macam nih .
aku perlukannya . N OW ,!
i keep benda nih agak lama jugak , until sekarang
andd aku dah tak boleh . tak boleh , kau paham tak ??
aku tak kuat . i need you . yes u lah ,.! nasrullahabdrahman .
a man yg buat aku tak boleh tidur malam .
yg buat aku tak lalu nak makan .
yg selalu buat ak rindu dea ,.!
but ini bukan persoalannya .
ini lain . yes . i need anas sebagai penguat semangat nak hadapi benda nih ,.!
sometimes aku rasa nacan nak kill diri sendiri .
sometimes aku rasa macam nak lari jer . lari jauh jauh ,.
sometimes tuh rasa nak nangis sepuas-puasnya . sampai air mata darah keluar .
kenapa tak de sesiapa pon yg boleh paham aku ,.
kenpa mesti aku yg dipersalahkan pada setiap kejadian .
aku bukan orang yg sempurna .
hargailah kewujdan aku ...

i need a space ..
bagi ruang besar punyaa taw .
andd keep silent please .........


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)