Monday, February 15, 2010

pagipagi lagi in the morning yg freshhh ... !

dear ...sesiapa saja ..!
macam pelik kan read the tiitle tuh
sebab aku pon terasa peliknya jugakk . haishhh .,
ada aku kesah ., so kauorang jgn kesah ,.! diam .
andd ini cerita pasal aku . ye aku . si nurie lah .,
i opening my FB .. baru nak bergiat aktif padahal org lain dah aktif dulu .
macam biasa . suka hati aku .!
semalamm rasa sangat tired ... asyik berjalan je .
ke uitm , ioi , andd sungai wayy...
asyik makan jerr .. haishhh . sampai tengah malam boleh pergi KFC kat otk .
andd terjumpa sys amalina yg sedang bekerja .
so blablabla ...
andd the next station is JB ..
maby malam ini or entah . tak sure tapi yg pasti akan pergi .
so sorry untuk kawan-kawan sebab kemungkinan 99% tak dapat join korank -korank yer .
cuti nih aku banyak org tempah tiket nak pergi sana sini
cehhh .. poyo je aku nih ,.! hahha
tapi tu la kenyatann yer . !

so now masa nak makan . lapar .
selamat menjamu selera .. (:


p/s : kadang-kadang ayat aku agak tunggang langgang .
so tak paham jgn banyak bunyi . diam sudehhhh .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)