Tuesday, February 9, 2010

kesibukan dunia ... katanya . HAHA

salam . dear bloggie ....
hari ni hari rabu . semua org tahulah ...
bagi orang lain hari nih hari biasa . tapi tak bagi aku ,.!
paham kan ? .. tak paham aku tak tahulah , haishhh .
eh , korank-korank nak tau tak ?
tak nak tau pon aku nak cerita jugakk .wekkk . :P
ni aku punya blogg , kuasa ditangan aku . !
err , nurie dah jangan nak berbelit belit lahhh .
ha aku jawab O . K .
so atention krank-korank semua .
hari ini ada KURSUS ANGKASA ...
cop cop . bukan pergi angkasa doe . aku tau mesti ramai pelik je kan .
hahah . aku malas giler nak terangkan apa ANGKASA tuh , korank cari sendiri .,
thats means . , hari ini tak belajar .
YES . weyh . aku suka gilakksss ,. tapi belum gila (:
part yang the best tuh bila makan lah .
everything free . sesen pon tak payah susah2 bayar .
thnks pihak koperasi . hehehe ilylah
andd after that . kelas tambahan yg dah mula .
ishhhh2 ., makin bertambah busy aku ,
tapi tak pe . spm punya pasal
semangat sikit !.,
not over yet lah . ada sukan tara ,,
go LAKSAMANA ! cayok cayok,.!
semnagat kesukanan yg membara-bara nih .
cehh , poyo lebih je aku nih .........

dan kini tiada lagi kata-kata .
hanya untuk SPM ini aku sanggup menjadi BUSY .!

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)