Saturday, February 13, 2010

kalau boleh putarkan masa ??

salam ..
wake up in the morning ..

bla bla bla ., HAHA
agak pagi jugak aku bangun hari ini .,

tujuan hanya satu .. the FB lah,,
i nak buat yg baru .
yg lama tak mau . tak best . (:
kadang-kadnag tuh memang aku ngada-ngada .,! so ?
tak de kena mengena gan kau kan ? diam yer !


and i found something yg interesting gila ...
the komuniti sekolah kebangsaan puchong ut
ama 1 ,.!
reaksi pertama jumpa gambar2 lama meman
g gelak sakan ,!
rasa kelakar yg teramat sangat bila tengok diri sendiri dlm gambar . HAHHA
and tau x ?
tiba2 rasa sedih gila . .
dengan tak malu aku cakap aku nangis .

tak tau lah kenapa .? happy ada . sedih pon ada .
kenangan dulu memang tak boleh dilupakan ,.!
it was my kenangan manis masa budak-budak
.
i really miss that moment :(



lihat siapa mereka ?
let me introduce siapakah mereka2 nih ...
dari kiri sharina ,atiqah , che norashikin andd aku
!
tak matang langsung kan . muka budak-budak . hahha
until now kami tetap kawan ....
even tak rapat sebab masing-masing ada jalan mere
ka sendiri ..
but our friendship tetap kekal selamanya . kan ? kan ?
andd ini sebahagian lagi mereka-meraka ...




korank korank akan tetap terpahat di ingatan .
i love u lahh korank korank .
korank the best ,,!

with love ,
nurie .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)