Thursday, February 18, 2010

i'm backk ..

the bestt partt , untuk saya !


the bestt mak cik and pak cik yg i have ,!


kalau kau orang nak tahu ,
sya kembali dgn selamatnya dari JB .,
then ucap 'alhamdulillah '
haha . kalau tak selamat memang sah2 aku tak buat benda nih kan ?
dah apa kau merepek nurie ?
so here we go ...
mereka2 yg telah diuploadkan picture utu merupakan mak cik aku ,
guess what ? umur mereka memang lebih muda dari aku .
boleh bayangkan x macam mana nak call diaorang nih .
should i say mak cik dyan yg berumur 15 .
dan paling muda pak cik kikie yg berumur 12 tahun tuh ? ..
agak pelik pluss gila kelakar .,
dahh kenyataan so redahh jerk !
sometimes i just call then dyan andd kikie saja .
for sure dorank call aku sista a.k.a kakak ,.
eh , memang lah . aku lebih tua lahhh ...haiyyaaa !
itu diterima .

so our activities yg utama is window shoppingg .!
haha . CS itu oklahh . besttt gilarrr .
we jalan-jalan tak lupa tengok wayang lupikirlahsendiri ..
agak ok . ok lah senang citer (:
andd dengan rasa seronoknya kami pulang dengan lewatnya .
hahah . tak de siapa marah . ,
kelebihan aku pergi sana . suka suka .!
oitt , lupa pulakk . to nad andd ur BF yg aku tak ingat nama pluss monyet tuh yg aku pon tak tau nama cuma gelaran dia je .
thnks join jalan-jalan kat situ . JB rawkssss ! hahha
pelik2 je aku nih ...abaikannn .,

i should stop dulu .
sebab dah terlalu panjang nih ,
later if i have a time i will ceritakan semula .
lastt wordsss i miss my mak cik and pak cik tuh !!
korank TERHEBATTTT !


with love ,
nurie .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)