Friday, February 12, 2010

andd its all about itu ini ....

hallo there .
yea . anda yg sedang baca benda nih .
terima kasihhh ,,.! nada yg agak bangga banyak ,
terlalu banyak cerita .
ala yg pasal itu . pasal ini ., hari hari hidup dgn kisah yg hampir sama setiap hari .
sometimes ada jugak yg interesting gilak . ,.!
but macam biasa kemalasan aku menghalang segalanya ....
so dgn secebis rasa rajin yg ada i banyakkan jugak .
errr , pelik ek ayat aku ...?
ok . sikit pun aku tak kesah ,.!

andd something yg kelakar .
agak mengejutkan jugak . yg aku nih join audition untuk teater .
HAHA . macam tak percaya je .
but , itu lah realitinya ,.. !
dengan jantung yg berdegup kencang .. haiss ayat power nih .,
agak2 rasa mcm nak keluar kot .
diselambakan jugak dgn membina tembok2 yg sangat tebal .
dengan tangan menggigil plus sejuk .
haiyyya ., aku berdiri dengan gahnya dihadapan org ramai tuh .
bila agak lama . nerves tuh diredakan jugak .
andd kini masih menanti the keputusan uji bakat itu .

next ,
will be continue ..
act dah lupa what suppose i post .
so good nite.
andd

HAPPY CHINESE NEW YEARR !

and

HAPPY HOLIDAYY !

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)