Tuesday, September 1, 2009

something ?

saya online setelah pulang dari sekolah .
sepanjang puasa ni kami balek awal lah 12.30.
terasa seronoknyer . hehe
then tadi berjumpa teman2 dan kami tertawa keriangan .
ouh , terasa nikmatnyer *macam ape tah aku cakap ni .
puasa takk bermakna takk semangat . seperti kata ustazah

'mereka yg berpuasa nampak lebih ceria'

sangat bersetuju dgn kata kata itu . hehe
ye memang betol . saya takk rasa letih . btol !
saya suka lah . tah sebab apa . ngee~
kawan saya begitu juga . dan tadi kami banyak bercengkerama .
haha . seminggu takk jumpa bagai setahun lamanya . haha
*melebihi org bercintan jer =)
kami talking2 dan laughing2 .
esp pasal persiapan raya . adoi macam ceritalah !
pertanyaan famous ,

kau da beli baju raya?
baju raya kau warna apa ?
kau da shopping da?

haha . itu yg buat takk sabar2 nak raya kan ? kan ?
opppsss lpe plak .
pasal zue ny . haha . klakar la kalu ingat .
dea masih mencari2 kasut kesukaannya itu tapi tidak ada saiz ,
kesian kaww . hehe
si ziema takk habis2 aku da beli dah kasut tu .
gelagat dua makhluk Tuhan ini sangat menggelikan hati lah .
tu jer lah perkara yg saya ingat . yg takk ingat tu kira halal jer lah .
hehe . bubye .
nakk pergii mandi. solat zuhur .
see u . daaa .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)