Sunday, September 27, 2009

Excited gila Nak matiii .

wahh ., tipu lebihh . HAHHA
tah pe hape kan aku pegy buat title post ny ,
padahal di hati sumpah malas nak mampos pegy sekolah esok +)
okok takk pe , teruskan sahaja ......

pejam celik esok da masuk sekolah da . adoii apesal la cepat sangat?
raya masih takk puas lagy ouhh . nak kutip duet raya lagii ( sah muka tak malu )
ny tadii kawan aku da siap mesej berpesan esok bawa kuih raya ke sekolah .
HAHA . aku jawab apa , aku cakap kalau ada lagi . { cakap sowang-sowang jer )
eh , tapi betol taw , kuih raya da habis da kat umah aku ny .
nak tawu takk habis sebab siapa ??
sebab akulah . ngee~~ sedap sesangat tu yang takk tahan tuh , HAHA
adoii , naseb baek da takk de orang datang . kalau takk malu jer muka ny.
cop cop apesal nak malu pulakk ? err pikir lah sendiri yerr .. =)

so malam ny kena get ready lah . biar aku senaraikan pe kejadahnya aku kena buat .
1 ~ gosok baju
2~ pasang tali kasut
3~ kapur kasut bagi putih
4~kemas buku sekolah
5~ check keje sekolah ada or takk . ( ada ke takk de act sama jer . HAHA )
6 ~ bla bla bla . buat apa yg patut .

lebih kurang macam tu lah keje - keje aku .
ala , kowang semua mesti lebih kurang jer kann dgn apa yg aku nakk buat tuh .
so paham-paham lah keadaanya .
assalamualaikumm ~~ bubye .


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)