Friday, September 25, 2009

ceritera raya ,

raya raya raya ,
sumpah besh gilerr .
bese la kalau raya kita pergy jalan-jalan beraya kan ?
aku kutip duet raya banyak gilerr lah taun ny .
HAHA . besar panjang pon dapat kan ? ,
eh , mestilah . belum berkhawin dan masih bersekolah . ngee~


err , maaf yer sebab saya sangat malas nak bercerita about raya itu .
sebab ceritanya sangat panjang
dan malas nak dipendekkan . ngee~
so ini sahaja post yang saya buat pasal raya erkk ?
HAHA . saya tahu agak sengall sedikit .
tapii aku punye suk
alah . blog aku . ;P
so jangan marah-marah nanti jad
i dosa lagy .
kan kita sudah bermaafan , hehe


ouh ya , lupa pulak .
saya nak tunjuk gambar dua budakk chumil ini ,
serius mereka sangat chumil lah
nah gambar mereka



ini yan


ini afuan

amacam , betol kan sya cakap chumil .
mereka ny adik beradik .
yang yan tuh abg . afuan ny adik .
ouh , lupa pulak . mereka anak buah nasrullahbdrahman.
gambar ny ditangkap semasa saya pergy beraya ke rumah anas .
hehe . itu shaja buat kali ini .
salam aidilfitri . ((:


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)