Thursday, September 10, 2009

OMG !

act ni story smalam .
tapi takk sempat nk update smalam , so sekarang pon tak pe kan ?
hehe . ok teruskan storynyer about our friends .
who ? ouh dea ASYRAF ANNAS .
kami panggil dea acap .
kenapa dgn dea ? ~~~
smalam tengah syok2 chat kot kat ym *lupalah tgh wat pe
suddenly zue mesej && cakap

zue : weyh kawan kita masok hospital !

saya : sape ?

zue : acap annas .

saya : kenapa ?

zue : doktor ckp dea kena saspek H1N1 .

lebih kurang macam tu lah mesej tu .
apalagi . terkejut berokk aku . hehe
aku pn terpikir lah tah2 dea kena jangkit gn awek dea kot .
yer la dea penah citer awek dea kena .
ermm paperpown ,
aku harap dea sihat2 selalu .
al-maklumlah dea tu ada masalh kesihatan .
dan janganlah dea positif H1N1 .
semoga cepat sembuh yerr .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)