Wednesday, September 16, 2009

perkara tadi ,

pagi2 datang skola teros pegy jumpa farina .
farina , siapakah gerangannya ?
kalau nak tahu my bestie lah ! sumpah sygs kaw gilerr .
dari dulu sampai sekarang dea tempat aku meluahkan perasaan .
errr cop cop ! nurie kaw nak citer apa ny ? HAHA
ok jom sambung pasal pergi jumpa farina ,
then aku pon duduklah kat depan dea .
pastuh dea gelak . belom apa2 lagi dah gelakk kn ?
ouh , dea ni memang sebab nak tengok aku gelak dulu . boleyh takk ?
tah pe hape kan but dea berjaya buat aku gelakk . thnks sygss (:
then aku pon storry telling lah kat dea .
but still dea gelak tengok aku , sebab dea cakap klakar tgk mata aku yg bengkak ny . HAHA

Maaf story itu sangat private utk dikongsi bersama .


owokeyh , then selepas matapelajaran PHYSIC .
ouh , my worse subject . ngee~
masa tuh subject agama . tah nape malas sgt lah nak pegy so
pegylah cari cikgu nak pegy mintakk markah for kokorikulum .
adoii . sampai basah ketiakk taw punyalah pusing 1 skolah semata-mata nak cari cikgu tuh .
HAHA . finally jumpalah jugak . YESS ! berjaya .
habis pon kerja yg takk bergaji tuh =)

after that , aku ponteng !! gilakan ?
masa CHEMISTRY plak . cikgu Puteh yg ajar .
takut tu adala gak . tapi entah la . masa tuh gah tension lah .
mood nak blajar tu memang takk de langsung .
so apa nak jadi jadilah . da takk pikir .
ermm untuk info kamu semua ,
ini adalah pertama kali aku ponteng kelas taw !
betoll , takk tipu doe . HAHA




No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)