Sunday, November 1, 2009

when aku terjaga dari lena kuh ,

i opening my blog and ms dan segala macam yg ada ,
yeah ! memulakan hari baru pada 1 november 2009 ,!
act setelah baca blog someone buat aku sedar bahawasanya hari nie 1 november , haha
dan that time aku berkata

" ouh selamat melalui hari baru setelah melalui 31 hari yg lama "

macam tak sedar hari-hari sudaa pon berlalu ,
tapi tersangat la sedar add mathe paper sudaa semakin menghampiri .
erghh ! sangat malas nak menjawabnyer -,-
so doakan saya tidak mendapat 9G yerr , huhu !

then suddenly my fikiran teringatkan someone .
ouh , i really miss dea ..! ):
nak call , my ego meninggi tanpa turun sedikit pon .
i rasa macam tersusah giler nak lupakan kejadian itu .
even dea da says sorry ,
but if we berjumpa nanti , sememagnyer conform aku akan maafkan dea dengan segera !
ouh menatap matamu lagu nyanyian aril hee (;

cakap pasal aril nih teringat pulak kisah semalam ,
'kau dan aku' . sumpahh besttt !
cerita ini aku tak pernak miss doe ( padahal baru episod 2 )
suka sangat nak tengok sebab kisah remaja , i lurve it lah ,.!

ok , kini aku mengofflinekan ms dan segala gala macam include blog nih ,
so salam 1 november 2009 ,.!
HAHA . layannnnn .


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)