Wednesday, November 18, 2009

mereka sedang.......aku ??

sedang mereka yg berumur 17 tahun mengambil peperiksaan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ,
atau dikenali dgn SPM di dewan peperiksaan s
ekolah masing masing ,
aku sibok sibok online pada waktu pagi pagi nih (:
HAHA . naseb lah da tuh time korang kena jawabb , hee
eh , next year aku pulak yang amek kan ?
adoiii , kalau SPM tak ada kan bestttt >?
bahagia hidup aku , ( sudaa jangan merepek dahh )
now aku teringatkan abang kuh ,!
macam mana lah agaknyer dea sekarang kan kan ,
entah boleh entah tidak la kan dea jawab .?
tapi aku yakin dea boleh punya . abg aku kan pandai , hehe =)

so untk pelajar pelajar SPM tuh ,
khususnya untuk my abang && adik anaz ,
GOOD LUCKKK !!!
all the best ,,
buat yang terbaekkk !
cayok ! cayok ,!


kalau tak dapat jawab ingatkah nurie ,
mesti dapat jawab ,. hee (:
sekali lagi SEMOGA BERJAYA !!!

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)