Friday, November 27, 2009

hari yang dinantikan kot ,...(:

waktu berjalan dengan sangat pantas dan tidak berhenti walau sedetik pon ,
masa terus berlalu meninggalkan setiap ketika yg dahulunya sering kali ku lakukan .
kini ku mulai merinduinya , :)
ceh ceh ayat power aku guna nihh . don't play play ekk HAHHAH
agak lama aku tak mengonlinekan diri dalam myspace , facebook , blogger , tagged andd plus plus >>
sekarang pagi pagi lagi aku online then mengupdate blog yang sekian lama aku tinggalkan .,
ouh , ini pagi raya .,
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA (:

selamat menyembelih lembu dan memakan daging korban itu yaa ,..!
dan juga selamat bergembira di hari yang mulia ini ,
sekian sahaja kata kata yg sedikit sebanyak bermakna untuk anda , hee
kini saya keblurran sedikit nak berstory nih .

p/s : maaf kerana ketidakseronokan melihat blog inin yaa ,
al maklum agak kesibukan sepanjang cuti ini sekolah (:

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)