Wednesday, November 4, 2009

ada ketikanya ...

semua mulai berubah sedikit demi sedikit ,
ahhh , kelamaan jadi bukit juga .
thats things yg berlaku sangat memeningkan kepala .
kau berdiam pada mulanya ,
eh lihat aku . seribu kali ku berdiam lah ,!
buat apa aku nak berkata kata kalau pada akhirnya aku yg terasa .
betul takk ? aku mencuba untuk tidak terkait dgn sesiapa .
err except my anaz , hee (;
bagi ku itu jalan terbaikk .
aku lebih rela berdiam tanpa sebarang kata ,
aku lebih rela hanya melihat tanpa berkata kata apa .
perubahan ?
yeahh ! semua orang perlu berubah =)
begitu juga aku , perlu sedikit pembaharuan kot .
ouhh , aku menjadi sangat malas untuk berfikir mengenai mereka semua .
hati aku keras bagai batu yg tidak pernah akan pecahh !
hanya dea yg tahu kisah disebaliknya ,
tapii aku gembira .
gembira dengan apa yang aku ada .


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)