Thursday, March 25, 2010

pasal itu pasal ini ...!,

dear bloggie ,
rindu sesangat nak mengupdate , tapi sangat berat tgn nak menaip benda2 nih .! -.-
kemalasan tuh menjadi antara perkara yg teratas dlm diri aku nih .
lupakan !..
sebab apa pon sebabnya tonight aku akan have done kan benda2 yg tertangguh dek sikap aku sendiri ?!
so let me cakap pasal ke'busy'an dlm aktiviti di sekolah .
aku agak gila kot ., every perkara yg ada mesti nak join ,.
macam korank2 semua tau the teater ,.koir ,.and choral speaking ?
kan da tamak sangat tuh !. tapi nak buat mcm ne dah aku mcm dah tertarik,,
macam ada magnet yg buat aku nak terlekat pada benda tuh .
ha skunk aku dah start merepek ??.
haha . ok hentikan lah wahai nurie ...

kita start dengan teater ye ?
for the first time our school yg tercinta tuh buat kumpulan teater sekolah.
ujibakat adlah terbuka , and of course aku akan join .!
dan tanpa disangka2 aku telah terpilih ., hebat tak ?
sila cakap hebat ye ,..!
sebabnya aku tgh berlakon dgn sangat baik , saya amat bangga dgn diri ini , hahha
dgn bermuka tembok , peduli apa aku kat korank semua .
aku nak join so aku kena buat the best mse ujibakat tuh kan
even secara jujurnya kaki da terketar2 dah nih ;DD
and at leasat aku telah mendapat satu watak yg sangat mencetuskan kontroversi .!
teka apa ?
haha . aku menjadi bomoh di dalam teater yg berjudul penunggu pusaka ,.!
tggu dan lihat nanti hasilnya , :)

and the koir .?
i still remember yg tht day aku demam dan tak dapat nak hadiri ujibakat mencari pasukan koir sekolah yg pertama kali !
agak hampa , sebab tak dapat lah nak join . i have to go home .,
tapi akhirnya aku dapat masuk jugak .
thnks to ain yg menolong tuh , hehe
so kena la test power kan . haha
pada mulanya memang agak susah kot nak nyanyi but lama2 memang have fun gila .!
best wa cakap lu , :D
suka suka suka suka ! k enough ,.

last but not least . choral speaking !
tht day jugak aku tak dtg masa ujibakat .
sebab aku tak dtg sekolah . demam lah !, so rehat rumah .
oleh sebab aku nak gak masuk aku tanya sharizat ada kosong tak ?
the she said ada tapi join untuk competition lah , bukan buat persembahan tuk anugerah cemerlang nanti !
sebab mereka dah training dr mula , so ok lah dgn senyuman yg lebar di raut wajahku :DD

and pasal anugerah cemerlang .
let me tell about this later je .
aku dah rasa aku cakap panjng lebar dah . !
penat kot . haha
so wait ya....:DD

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)