Wednesday, March 10, 2010

aku pun tak tau apa .

hallo bloggie ,
have aniceday .
ye . sebab exam bulanan tuh dah habis .!
so boleh cakap huhahuhahuha ...blablabal....
apa point kau ?
ishhh . tah aku pon tak tau la .
aku dapat rasakn yg aku dah lupa nak cerita pa yg aku nak cerita ?
ha , kau tengok . belit2 ayam aku cakap .,! :DD
ok . skip ..!

esok . haha
result SPM keluar !
mesti korank2 tuh tak sabar2 kan ?
aku dapat rasa debarannya ..aku poyo lebih cikit .
aku dah tak boleh sabar nak tau result my bro tuh .,.
tapi aku tau dea mesti dapat yg bestt punya . sebab dr abad dulu memang selalu dapat cam tuh .
haiyyyaaa . jeles aku dodol !
takpe2 aku pon boleh . tengok nanti ,
errr aku terover ka ? ............aku tak kesah ., hahha

last words .
jumpa esok . :)

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)