Thursday, March 11, 2010

asyik power jerkk !

hallo bloggie ,
today is my tired day . i guess .! ;DD
act not lah . aku cuma bertugas di spbt .
like yg korank2 tau . yerr , result SPM keluar ,.
andd macam selalu aku akan bertugas .
kaunter pembayaran ! ha amik kau sesape yg ada hutang tak boleh nak amik result .
so you must pay first lahh . hahha
aku suka lah nak mengira duit tuh . hhhee :)
ignore it .!
sebab nih bukan point utama ...

dari dulu hinggalah kini . yeahh dari zaman abad yg dahulu kala .
abang aku nih memang selalu dapat result yg gila mencabar aku betul !
sumpah jeles nak mati .
tapi tak mati2 pon . hahhaa.........................,
guess what ?
dea dapat 8A and 2B .~!
gila takk ?
otak geniuus gilerrrr !!,
aku tak tau apa dea buat pada otak dea sampai jadi cam tuh .
ishh giler . memang giler .!
tercabar aku .
tapi i know tahap aku . agak susah nak sama macam dea .
sebab dea pakar matematik ! aku memang tak leh lawan ,,
wht ever la apapun .
sebagai adik yg sangat baik hati lagi mulia plus amik berat dan apa2 jer yg baik .,aku nak ucapkann

tahniah .tahniah. tahniah!
untuk Achmad Subayri bin Mat Sihan
kau dah buat yg terbaik .
bagus , aku bangga jadi adik kau .,hahha

ingat kau kena wariskan kepandaian kau kat adik kau nih .
hahhaha .
last words ,
tahniah untuk anda . plus pelajar SMKPU1 yg amik result tadi . ;DD

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)