Thursday, March 4, 2010

magazine !

dear bloggie ,..
someone call my name , nurie .
cepat2 aku pergi amik majalah tuh ,
but im not interested sgt pon nk tgk just belek2 . sebab agak kebengangan dek gambar tak ada pon .
haissshh -,- ! perasaan penuh jeles tgk gambar kawan2 ada jerk .
so let me tell korank semua one story yer .
aku masa tuh tengah fly pergi indonesia ,
repeat balik ek . indonesia . hahha
so kalau korank nak tahu aku mixx lahh .!
tapi still aku ic biru ,.! ingat .

yg agak aku bengang apesal nak tgkap gambar masa aku tak ada .?
okok nurie . relaxx ., kau jgn ingat kau tuan puteri ,..
so im just tgk majalah tuh tanpa rasa excited tgk gambar sendiri . cun tak . ?
perghhh . gila perasan ,.
cuma sekarang kosong . yer pandangan kosong tak macam dulu2 punya .
so azam tahun nih pastikan gambar aku banyak .
weyh budak2 sidang .,
pastikan gambar aku ada kat mana pelosok dunia sekalipon .
errr , ada kena mengena ke ?

so blablabla ..
im tired .,
muka dah kena sunburn yg gila2 .
dah hitam nih , eh tak .!
dah gelap ok ....

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)