Thursday, September 9, 2010

mari bermaafan wahai semua manusia ..!

assalamualaikum pembuka bicara..
ececece ayat aku bukan main baik lagi HEE

malam nie malam raya , kan kan ?
apemaaacam persiapan korang ? ok ke ko ?
aku punyerr OK gilaaaa . ha amik kau sam
pai ada gila . kira hebat lah tuh :D
*bangga nie bangga haha
perghh ramai gilaa orang kat
rumah aku .!
korank tau x mksdnyer apa aa? tak tau ..
meh aku kasi tau free free , bila ramai orang maknanyer lebih banyak duet raya !.
hahahah . bagus kan ? bagi aku memang bagus gilaaa.
haa kan da gilaa lagi heh .! :DD

korank see tak picture atas nie .?
haa yg jari berinai inai nie lah . cun melecun kan tak jejari aku yg besar dan panjang tuh :D
nie semua sebab raya . aku gan kengkawan aku dah buat pakatan murni .
pakatan memakai inai beramai2 yg dianggotai oleh aku sendiri , ira idayu dan zulaikha .
hahah dah mcm pakatn murni dalam sejarah tingkatan 5 tuh kan kan ?
xpe revision utk trial haha .
bak kata pepatah sambil menyelam teguk air . err btol ke ?
ahh xpe lantak lah HEEEEE



sempena bulan yang mulia ini .
mari kita sama-sama bermaaf-maafan antar satu sama lain,
lupakanlah segala persengketaan . bukalah lembaran baru dalam hidup kita .! :)

andai pernah terguris hati sepanjang berkawan or kenal dengan aku yg tak jahat tapi nakal jer nie , Ampun dan Maaf dipinta atas segala kekhilafan .!
dengan ucapan tulus dan ikhlas saya mengucapkan...
'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR dan BATIN'



....with love , nurie !.

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)