Saturday, November 27, 2010

mari ber'SPM' :D

apakhabar bloggie , dear bloggie ..
meh baca leklok apa aku nk kasi tau :)
copcop sebelum tuh tengok picture yg meja berbalut pink kaler tuh .
terasa sangat comel pulak HAKHAKHAK
gelak la korank korank ..


mungkin agak kelewatan aku nak updated benda nie ,
sedangkan da 3 paper berlalu dgn sangat OK ! konon ok bajet bajet je -,-
ahh abaikan aku tak mau sentuh pasal apa aku da buat .
itu nanti belakang cerita bila everything have done !.

so people sekalian ,
aku cuma nak ucapkan pada yg berkenaan saje lah .
paham2 sudah siapa yg berkenaan tuh . what ? xpaham ?
haishhh bebudak form 5 nie la wahai people :D
dengan ucapan tulus ikhlas ... err terasa mcm nak berhari raya pulak haha
hey bebudak FORM 5 2010 ,
GOOD LUCK for SPM and
aLL THE BESTT .!

semoga mendapat A yg banyak tak kesah la A campur ke A tolak ke asalkan A kan ? :D

sebelum aku akhiri kata-kata ucapan nie
aku nak banggakan angka giliran aku BH097A128 !. yang K ? haha blog aku je pon so biarlah heh .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)