Monday, September 6, 2010

assalamualaikum..

ehem ehem
hallo kepada bloggie kuh yg sang
at tercinta
;)

grr a long time ago aku tidak menjengguk langsung belog aaku nie .
and Finally .. alhamdulillah terbuka pintu hati nak menghupdated !.
heh ! I miss you so much lah . kalau dulu benda
nie lah temapt aku merapu meraban .
tak pe tak
pe . lekk lu ;D
can we start dulu dgn mem''publish'' picture aku .
korang mesti nak tengok muka aku tak cantik tapi sweet jerk kan ?
haha *perasan sudaa .

and here we go...

kita xpayah susah2 nak citer semula benda yg dah lepas .
tapi citer apa yg terlintas je kat pale hotak aku .
kan simple present kan ?. heh .!

macam yg semua rakyat Malaysia nie tawu .
ESP pd bebudak skolah , haa cuti Hari Raya sudaa bermula .!
perasaan aku sangat nie rasa macam na
k pergi sekolah korank tau x ?
grr agak pelik jugak aku nie sebab bila sekolah nak cuti and bila cuti nak sekolah .
heh. I miss all my friends yg suka sangat punya sangat buat aku gelak terbahak-bahak.,
and cuti nie bukannyer leyh relaks goyang kaki macam tahun lepas .
naik je cuti ada TRIAL SPM . then selang bpe minggu SPM pulak .
grr tak ke merana aku . orang sibok raya aku terpaksa belajar ...
tapi belajar ke aku ? hahaha . entah , no komen *winkwink

raya tinggal bpe hari jerk lagi !
rasa macam cepat je kan .*ayat famous org cakap
I can't wait untk raya nie .but percaya or tak aku akan merindui Ramadhan ;)

ouh yer ..saya dah shopping raya dah pon .
yess ! my theme tahun nie purple ,..
wahhh tak sabar nak pakai kot ! but I must maintain body macam nie
jgn naik naik , kalau tidak paham-paham jerk lah yer .
;DD


sekian ;)

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)