Tuesday, July 20, 2010

ini kisah yg betul ke kesah ?

hallo readers , hallo para blogger ..!

let's straight to the point saja . susah bahasa kias2 nih .
macam jalan raya yg kejap2 coner kiri ,coner kanan then kiri balik .then suka hati kau lah nak jalan pusing mane haha
kau org form 5 kan ? eh aku tnyer yg form 5 saja .
lain sila silentkan diri ,! ;)
dapat PLKN x ? ouh the Pusat Latihan Khidmat Negara yer nama panjangnyer .
meh sini aku kasi tau aku punya . tak mau tau ?
kesah aku ? blog aku la derr , sila baca dgn penuh kefahaman .

that day i was absent to school . then online2 dapat berita utk check .
dgn penuh tak sabarnyer cepat2 aku taip PLKN semakan 93122114**** then send to 15888 .
grr memang lembab gilerr dea nak reply . aku dah nervous setengah mati *gimik je tuh .
secara tiber2 pon kesayangan aku tuh bunyi lagu upshalalalaa ...
then jeng jeng ...

RM0.20 Maaf ! 93122114**** tidak terpilih untuk menyertai PLKN siri 8/2011 . Terima kasih .

aku tak tau nak describe mcm mane perasaan aku .
kosong lah sng citer .sebab 50 50 je nak or x !
dapat pegy, xdapat x lah kan ;D
-,-
saya semakin malas mau updated blog .
saya semakin malas nak menggunakan kata2 yg indah .
saya semakain ,semakin dan semakin ...
ada sedikit problem terhadap pc saya .
maaf . nanti dah ok baru saya semangat updated yer !
wassalam

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)