Friday, June 18, 2010

seperti tar dekat jalan raya .

seperti kebiasaannya permulaan segala kata
.. assalamualaikum ..

cuba lihat aku berbaju putih , bertudung putih , berkasut putih .
berstokin putih yg bertapak hitam dibawahnya . dan berkain biru bukan putih ?.
cubalah bayangkan jika kain pon warna putih ?
x huru hara ke bebudak perempuan dekat sekolah. itu persoalan ?
persoalan biar terus jadi persoalan jika aku yg xmau pening2 pikir benda nih .
;)
sila buat andaian masing2 !.

pejam mata celik balik dah 2minggu sekolah tu bercuti.eh x pelajar yg bercuti.
mana da sekolah cuti .kira hebatlah tu kalau sekolah pergi holiday kan ? haha
nanti akan dengar pelbagai kata2 yg sgt mengharukan .
ya lah ayat'' WELCOME BACK TO SCHOOL '' .!
eh cuba kalau sekolah tuh yg boleh bercakap secara tetiba ?
again aku terpikir benda2 yg xpatut budak form5 pikir . perlukah soalan macam ni ?

kekadang aku lebih suka berpikir tentang sesuatu yg xmungkin.
bukankah itu seronok .seronok kalau benda tu terjadi .! ;D
aku belum siap . aku xsedia nak menghadapi alam yg penuh dgn kedewasaan
sebab mereka terlalu rumit . maby ?
aku lebih suka berlari berkejaran bersama teman2 tanpa ada masalah yg datang duduk kat kepala otak ni .
even kekadang mereka yg digelar teman itu bukan lagi teman .
mengapakah ?

perjalanan itu sangat panjang . kita jumpa lagi di lain jalan.
HAHA *pelik2 je ;D

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)