Monday, June 7, 2010

apa ek ??

morning eveyone
pepagi buta lagi aku bangun , main poker !. :D
apa nak buat dah aku suka gilaa main benda nih and yess !
finally my uncle dah main balik selepas mengalami kekecewaan , HAHA
so kalau chip aku habis , aku mintak dea punya
bagus betol kan aku ?. *yeye aku tau lama dah :DD



ada aku penah cakap aku ada baby baru x ?
x ek ? okok lek lek ..
so untuk sesape yg xtau meh aku bagitau ..,
nilah adik baru aku , anak kpd makcik aku :)
comel kan kan ?
grr geram kot gan pipinyer yg gebu itu .!
and macam bese pantang nmpk comel2 sikit nak kiss lah ,
so lepas mandi for sure lah aku suka nak kiss sampai ilang semua bedak kat muka baby nih :D
org cakap kiss lah semasa kecikk sebab bila da besar mana boleh kiss da , betol x ? haha
opsss , nama baby ni aku lupa lah , hehe
tah kenapalah asyik lupa jer ,
xpexpe t da besar mesti xlupa , skunk kecik lagi lupa xpe HAHA
+0
aku 2beradik jek ! xpenah merasa ada adk sendiri.
tapi xkesahlah sbb ni pon adik aku jugakk
love for u .!.

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)