Wednesday, June 2, 2010

indonesian !.

kabare ?
jawab waras ! haha
tetiba dtg ilham nak cakap pasal diri sendiri .
sila baca paham2 . xpaham sila buat paham2 ! :D

act xramai kot yg tau bahawasanya aku nih asal dari INDONESIA !
weyh , series aku bangga !
ye la aku ada dua negara . boleh kata dari luar negara .
apa ingat yg dari londonUKcanadaGERMANswitzerlandSaudiarabia je keboleh terkenal ?
eh , aku pon boleh . dari luar Malaysia lah jugak kn !?
cuma yg ni dekat je HAHHA
aku langsung tak kisah org nak cakap aku INDON ke apa ke .
sebab da tu memang asal aku .
xkan la nak cakap eh xla aku asal dari Canada !
xke pelik bunyinya . nmpk sgt bohong ...
aku berIC biru yer ! *mintak perhatian .
dah 2 kali da pon aku jawab exam besar even xbesar mana pon
cuma UPSR gan PMR je !
tahun nih jadi 3 lah sebab SPM . so caye x aku nih warganegara >?
kau xcaye ? hahaha sikit aku xkesah !! :)
last word , I"M proud to be a ....
eh x ! BM lagi bagus , '..saya bangga jadi sebahagian dari bangsa Indonesia ..."
xlupa juga '..saya bangga jadi warganegara Malaysia ..'
aku sayang la dedua negara nih , but aku lebih suka tinggal kat sini :)
bak kata ayat yg agak slalu aku dengar '..jiwa saya dah sebati kat sini ..'
plus hati saya dah melekat kat org sini .. hehe ;D

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)