Saturday, September 10, 2011

muncul pon :)

assalamualaikum..
pembuka bicara kepada cerita yg biasa :)

wahhh lama bebenor aku xupdate blogspot nie kan ?
terbiar macam tuh je..hehehe
sebab knpe xupdate.aku jawab malas !.sng so org xbnyk soal hikhik
kelainan pada blogspot nie skunk adalah link yg telah ditukar.
knpe aku tukar ?..
aku rase sebab aku nak nampak lebih matang xsyok sendiri nk memuji diri sendiri yg aku perawan yg manis haha.
satu hal lagi sebab aku memang da lama xberkecimpung dlm dunia blog ke menulis ke apa.
so i need a change !.aku nk kn perubahan so aku akan labih rajin nk update lagi.
masalhnyer rajin kee? huhu ...
tettttt no komen :D

dalam aku da lama xmenulis dalam nie banyak hal da berlaku..
sampai nak dikisahkan balik fuhh xlarat aku !.
so maybe just letak picture with a short caption cukup la yer.
ala bkn rajin pon sesetengah org nk bace ayat panjang lebar kaannnn ? hehe

dalam mase terdekat niee Insya'allah aku share kan utk blog niee yerr.
so akhir kata ...

I REALLY MISS ALL MY FRIEND <3 :')



No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)