Wednesday, December 15, 2010

cepat cepat perghh memang serabottt !.

memandangkan masa nie malam so aku ucapkan Selamat Malam.
if kau orang tengah read benda nie siang aku ucapkan Selamat Siang.
kalau tengah hari Selamat Tengahari.
kalau, kalau lagi2 kalau then kalau lagi, eh apa2 saje lah kau orang oii :D
apa benda nie ..? aku sendiri ku
rang mengerti 0,-

...marilah memulakan...

title mengatakan cepat cepat ..
apa yg cepat ? act tak ada yang nak dicepatkanlah
just sebelum aku lupa semua benda yg aku ingat kini dan sekarang.
serabot ?
jangan percayalah otak aku serabot cuma aku serabot apabenda aku nak buat nie.
see ? betapa bijak pandai aku kan ,
dah ingat konon nak cepat tetib
a serabot hadoyaiii -,0

tujuan picture cover comel diatas ?
relakss bro tuh wa punya sukaa lah kan.! blog wa broo ;p
agak2 nak sepak aku tak ? ok meh sini aku cakap ''Kesah aku ..?''

*aku sendiri tak paham dah apa aku cuba nak sampikan -,-

mari lupakan yg diatas, fokus lah pada yg ini .!
importang bhaiii ...!.. :D
aku dah tanam niat sedalam-dalam yg mungkin..,dalam gilaaa nie iaitu..
''sila berjoging pada setia
p pagi yg indah''
''sila usaha mengecilkan badan anda yg comel ini''
''sila cari kerja untuk mendapatkan wang''

itu saje kott yg plg penting .! lain ada kot tapi xsepenting yg kedua tuh heh.!
wa harus kecilkan badan yg comel ini supaya lebih menarik haha
sebelum aku publisgh post nie tetiba aku nak letak picture nie.
memang xde kena mengena cum
a saja nk show off sikit

He was my 'ehem ehem'
ok sudah ! :D

*aku rasa post aku kali nie merepek dan yang sangat serabot.
sesuai lah dgn title serabott itu .

No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)