Thursday, August 20, 2009

selamatt tinggall !

penatt aku nak pikir . so aku rasa wat apa aku pikir ?
btol kan ? kan ? yess . kaww bolehh jalan lah !
haha . kaw buat aku gelakk jer doe .
sebab kaw punye perangai lah .
pelikk benarr . takk tahu la terbukak ke tak pintu hati kaww tu .
aku mals nak ada kaitan gan kaw .
baguss kaw da delete aku kat blog .
aku pon da delete kaw kat ms . so kita sama =)
so buatlah hal anda sendiri .
semoga bahagia , aku mals nak bertekak memanjang pasal
something yang bebal dan ngok ngekk . haha
so selamat tinggal !
kaww tiada dalam kamus hidupp aku .
haha . so now aku nak pandang hadapan ,
dan tidak menoleh ke belakang . yess ! i do .
kita sama2 bahagia dengan hidup masingg2 ,
andd selamat tinggal kenangan lepass .



No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)