Monday, August 17, 2009

indahbilabersamasamaberjalandanbernyanyibersama !

wow ! itu ayat first aku nak cakap !
nak tahu nape ??
sebabb hari ni aku , zue , sue , acap. kami samasama berjalankaki dan bernyanyinyanyi bersama .
ouh . itu memang hebatt . sangatt hebatt !
kami pergy karaoke lah . lalalala~
first masuk tu acap muka tak boleh blah jerk . but dea stil masok gak .
then aku pergy bayar duet .
hahha . macam tak percaya , aku ingatkan acap tu malumalu nak nyanyi .
but dea paling overr ! hahah
agak banyak lah dea nyanyi . kaww mang sporting la acap .
memang beshh kalo kuar gan kaww .
then sue . dea sporting gak . layan jerk !dea nyanyi lagu janji manismu .
ha ! ny zue plak . hahha
first dan pertama aku dengar dea nyanyi . ouh semangatt dea nyanyi . haha
aku plak > ermm hahha . aku bantai jer nyanyi .
asalkan hati senang lah .act te owang nyanyi gilirgilir .
but masa aku gan zue gah layan perasaan nyanyi lagu berhenti berharap si acap boleh rakam lah !
ngekk kan . pastu dea cakap nak masuk you tube .
so ni warning untuk kaww asyraff annas . jangan kaww berani .
kalo tak ada gak yang hidung tak de plak . haha
paperpon kowang mang beshh sangat lah !
sportingg habess :)

agak kepelikkan kan macam mane kami jadi rapatt ?
haha . act sebab bus rapid !
so thankz la pada bus rapid tu . kerana persahabatan kami sgt bermakna
tapi peristiwa perkenalan kami sangat klakar .
sebab acap tu mulamula dulu te owg kenal .
nerd glerr r . haha
da la aku tak mau cter agy . t terkutuk ko plak cap .
hahha *joke :P


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)