Monday, May 3, 2010

isnin ! ;D

assalamualaikum pembuka bicara ,...
walaweyh hebatt tu ayat aku , hahha
today sekolah macam biasa , nothing interesting
cuma ada pelancaran minggu budi bahasa kalau tak salah lah .
ha , rasa dah betol da tu ;)
then biasalah sebagai kumpulan koir kena nyanyi kan , then nyyanyilah lagu tema
sape tak tau lagu tuh tak taulah . duduk kat hutan agaknyer , hehhe
agak lama jugak duduk kat tapak perhimpunan yg sangat gah tuh
mana taknya hadiah pemenang minggu PSS semua bg masa tadi .
sumpahh aku dah borinkk gilaa nak mati dah .
kalau aku menang tak pe jugak , nih tak -,-

eh , korank still ingat tak yg aku dok marah2 arituh .
yg pasal jelajah sekolah tuh lah ?..
ha , bagus kalau igt kalau x igt pergi baca kat bawah nih punya bawah ;D
then tadi pergilah menuntut janji yg telah diberi . the RAJA AHMAD FIRDAUS tu give us RM10 !
ook , happy lah kan . sorang dapat rm 2 , but tak sampai hati pulak .
rasa macam dia guna duit sendiri .
weyh , kita org tak lah jahat sgt sampai macam tuh , so kita org pulangkan duit tuh .
but still kita org nak ganti rugi yerrr .!
kita org nak duit yg kau dah collect dari pihak2 yg bertanggungjawab .
bukan duit anda sendiri
see kita org baik kan ? kan ? ;DD

alamak ! lupa nak cerita part nih .
our DAGU yg comel tuh , ala siapa lagi kalau bukan cik ZIEMA ;)
dia terkehel jari lah kot .
sampai berbalut tangan dia dibuatnyerr , BTW la kan .,
i hope kau cepatt sembuh yer .
and pasal yg usus tuh , aku harap tak de apa yg serius .
harap sangat2 kau cepat sembuh ! amin~~

2 comments:

hak cipta adalah sangat terpelihara :)