Monday, April 12, 2010

i should buat semua tuh ,!..

hallo people ;DD
salam 1 Malaysia , *ayat yg sedang HOT dimasa kini .!


macam yg korank tengok blog nih dah terbiar macam tanah yg tak bertuan ,.!
ha amik kau ayat baik punya aku bagi ,..
first of all lah kan kepada readers2 kuh yg ku sayangi , hehe
sorry sebab langsung tak update ,. ;D
korank kena paham aku sangat sibuk gila . nih betul punya .,
bila balik rumah dah penat , act tiap2 kali balik rumah penat , tah apehal ??? ;DD
aku ada satu konklusi yg aku buat sndri meh baca ek .!

bila penat , otak aku tak leh nak bekerja .
bila tak leh bekerja aku akan jadi malas .
bila malas satu apa pon aku takkn buat .!.


so korank baca korank pahamlah pe sebab aku tak update yer ,.
segala kesulitan adalah amat tak dikesali ,.!
sebab nih blog aku , aku punya sukalah .
tak de kena mengena gan korank semua , hohoho





hahhaa, weyh kdg2 aku rasa diri aku nih pelik jer doe ,.!
something yg merepek-repek aku akan fikir yg kekadang tuh x logik dek akal ?.


No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)