Monday, October 5, 2009

ok , bercerita sudah ~

walaupun agak kemalasn sebenarnye terpkasa diupdate gak blog ny .
HAHA . tah pe hapekann ?
mana taknya , even blog aku sendiri , asyik tengok bnde yang same memnjang
sumpahh boring weyhhh . kowang pon mesti lagi borong kan ? tipu kalau takk . HAHA
so the story pasal open house .
fuhh ! penatt gilerr . ( masa ari yg banyak pegylah )
aku ni memang famous ( sibok puji diri ) , sebab tu ramai nak menjemputkuh datang .
hohoh . beginilah diriku kalau sudah naek perasan ok ! HAHA
agak kesengalan tapi ada aku kesahh ? ouhh , tidak sama sekali .
err, nurie . stop it ok !!
opsss satu warning sudah datang (kekadang aku ny tak betol kot )
ok lupakan ~~ so pasal open house ..........
dipendekkan cerita (malas sbnrnye nak cerita panjang2) ,
perutkuh ini memnjang kenyang asyik makan dan makan dan makan :D
HAHA . so tu jerlah kot story yg ada kat pale hotak aku ny .
takk suka boleyh diamm erk . ngee~




No comments:

Post a Comment

hak cipta adalah sangat terpelihara :)